Умови використання послуг хостинг-провайдера “Хостіко”

Користувач (надалі Клієнт) приймає умови цього документу автоматично, коли оплачує послуги компанії “Хостіко” (надалі Оператор).

  1. Зона відповідальності Клієнта та Компанії
    1. Оператор відповідає повною мірою за усунення проблем із хост-машинами та зв'язком.
    2. Клієнт відповідає за усунення проблем з операційною системою, програмним забезпеченням, встановленим на віртуальному сервері Клієнта. Виключення: випадки, коли Клієнт замовляє послугу адміністрування та технічної підтримки інфраструктури.
  2. Права та обов'язки Клієнта
    1. Клієнт отримує доступ до сервера Оператора в обсязі, зумовленому договором. Клієнт несе повну відповідальність у зв'язку з цим.
    2. Клієнт має право встановлювати будь-яке власне ПЗ та операційну систему, якщо вони є: легальними, не порушують авторських, суміжних чи інтелектуальних прав, не порушують чинне законодавство України та ЄС.
    3. Обов'язок Клієнта — слідкувати та модерувати контент, програмне забезпечення, інформаційні матеріали, розміщені на сервері Оператора, щоб вони відповідали вимогам чинного законодавства України та ЄС.
    4. Клієнт може використовувати хостинг з будь-якою метою, якщо вона не є забороненою чинним законодавством України та ЄС.
    5. Клієнт зобов'язаний виконувати всі вимоги чинного законодавства України та ЄС під час роботи з серверами хостера.
    6. Все листування з Оператором Клієнт здійснює цілком конфіденційно. Розповсюдження листування зі співробітниками компанії Оператора, тикетів або ж іншої непублічної інформації заборонено.
    7. Клієнт зобов'язаний підтримувати ділову репутацію Оператора. Виконувати дії, що можуть зашкодити репутації, сприяти атакам на Оператора (інформаційним, хакерським та іншим) заборонено.
    8. Клієнт зобов'язаний підтримувати конфіденційність даних Оператора, що можуть призвести до атак на Оператора чи втрату ділової репутації. Розповсюджувати матеріали та дані щодо інфраструктури хостера, мережі хостера, вразливих місць в інфраструктурі, дані для доступу тощо заборонено.
  3. Права та обов'язки Оператора
    1. Послуги Оператора надаються as is ("як є"). Оператор має право змінити порядок надання послуг чи цінову політику. Нові умови набувають чинності протягом доби після їх публікації на Сайти Оператора
    2. Оператор не несе відповідальності за розміщений на сервері контент Клієнта.
    3. Оператор не гарантує SLA (гарантовану доступність), крім випадків, коли Клієнт замовив послугу адміністрування та підтримки інфраструктури.
    4. Оператор не несе відповідальності за хакерські атаки, злиття даних та інші випадки ушкодження даних чи репутації Клієнта, якщо вони виникли за вини Клієнта. Виключення — якщо Клієнт додатково замовив послугу адміністрування та підтримки інфраструктури.
    5. Оператор має право не гарантувати певну швидкість мережі на хостингу, віртуальному сервері, виділеному сервері через підтримку Fair Use Policy. Виключення — замовлення додаткової послуги гарантованого інтернет-каналу.
    6. Оператор не виконує перевірку контенту наданого Клієнтом за виключенням випадків мотивованої скарги від третіх осіб на контент Клієнта.
    7. Оператор має право зупинити сервери Клієнта за потреби проведення технічного обслуговування, ремонту внаслідок хакерських атак, стихійних явищ тощо.
  4. Заборони
    1. Заборонено розміщувати на хостингу порнографічні матеріали, посилання та рекламу порнографічних ресурсів або ж з використанням порнографічних сцен тощо.
    2. Заборонено розміщувати та використовувати програмне забезпечення чи контент, що заборонені чинним законодавством України та ЄС, тих, що порушують закон про авторські та суміжні права.
    3. Заборонено розміщувати та використовувати на серверах Оператора програмне забезпечення для фішингу, граббінгу, ботнетів та інших незаконних засобів, що порушують принципи легальної роботи в мережі Інтернет.
    4. Заборонено масове листування (розсилка листів користувачам електронною поштою), якщо таке листування є спамом, тобто, не замовленим користувачами, без актуальних вказівок на відправника або замовника розсилки.
    5. Заборонено розміщення сканерів мережі задля отримання несанкціонованого доступу до певних ресурсів, проведення DDoS-атак та інших неправомірних дій.
  5. Припинення надання послуг за ініціативи Оператора
    1. Оператор має право припинити надання послуг хостера за власним розсудом негайно та без попередження у наступних випадках:
      1. Якщо зафіксовано масову розсилку електронних листів користувачам, які не давали згоди на отримання таких листів.
      2. У випадку фіксації наклепу, розповсюдження приватної інформації, порушення авторських, суміжних та інтелектуальних прав Клієнтом.
      3. При порушенні права на недоторканність приватного життя та власності, розміщені неправдивої інформації чи наклепу.
      4. Якщо Клієнт своїм контентом та програмним забезпеченням ображає користувачів, розпалює міжнаціональну, етнічну чи расову ворожнечу, пропагандує тероризм, насильство та вбивство.
      5. Якщо Клієнт перешкоджає нормальній та стабільній роботі серверів, ресурсів мережі та інших ресурсів Оператора.
      6. У випадку відмови Клієнта актуалізувати персональні дані, або ж за умови, що Клієнт надав завідомо неправдиву персональну інформацію Оператору.
      7. Якщо Клієнт використовує образливу чи ненормативну лексику під час спілкування зі співробітниками Оператора, або ж розповсюджує наклеп на Оператора.
  6. Повернення коштів
    1. Оператор використовує наступні правила повернення коштів Клієнту.
      1. При поверненні невикористаних коштів з особистого рахунку Клієнта на Сайті з коштів утримується комісія за бухгалтерські послуги у розмірі 300 грн або ж 800 руб, або ж $11. Додатково утримується комісія платіжної системи.
      2. Якщо повернення коштів відбувається через неможливість використання замовленої Клієнтом послуги за вини Оператора (не працює мережа, несправна хост-машина або є проблема із механічною частиною сервера (hardware)), повернення коштів відбувається без утримання комісії протягом 30 банківських діб за попереднім узгодженням із Оператором
      3. Повернення коштів неможливе, якщо Клієнт порушив Умови використання Послуг.
      4. Повернення коштів не здійснюється для додаткових послуг.
      5. Якщо за вини Клієнта Оператор отримав збитки (через відключення серверів, мереж, потрапляння IP Оператора до бан-листа тощо), з суми повернення утримується сума витрат, що здобув Оператор.
      6. Якщо Клієнт зробив суттєвої шкоди репутації Оператора, хостингу або інфраструктурі, Оператор має право утримати кошти Клієнта.

Кінцеві положення

Оператор зобов'язується підтримувати гідний рівень сервісу та робочий стан хост-машин, інфраструктури та мереж. Якщо Клієнт виявив недоліки або вразливості в інфраструктурі доступів до хостера, Клієнт зобов'язаний попередити про це Оператора, а той, в наступну чергу, повинен вирішити проблему.