Умови використання послуг хостинг-провайдера “Хостіко”

Користувач (далі Клієнт) приймає умови цього документу автоматично, коли сплачує за послуги компанії “Хостіко” (далі Оператора).

  1. Зона відповідальності Клієнта та Компанії
    1. Оператор несе повну відповідальність за усунення несправностей хост-машин та звʼязку.
    2. Клієнт відповідає за вирішення проблем, повʼязаних з операційною системою, програмним забезпеченням, встановленим на сервері Клієнта. Виняток: замовлення Клієнтом послуги адміністрування та технічної підтримки інфраструктури.
  2. Права та обовʼязки Клієнта
    1. Клієнт отримує доступ до сервера Оператора у межах, визначених угодою. Клієнт несе повну відповідальність у звʼязку з цим.
    2. Клієнт має право встановлювати будь-яке власне ПЗ або операційну систему, ящо вони є легальними, такими, що не порушують авторські, суміжні чи інтелекутальні права, а також не порушують чинне законодавство України та ЄС.
    3. Обовʼязок Клієнта – стежити та виконувати модерацію контенту, програмного забезпечення та інформаційних матеріалів, розміщуваних Клієнтом на сервері Оператора, з метою забезпечення їх відповідності чинному законодавству України та ЄС.
    4. Клієнт може використовувати хостинг з будь-якою метою, якщо вона не заборонена чинним законодавством України та ЄС.
    5. Клієнт зобовʼязаний виконувати всі вимоги чинного законодавства України та ЄС протягом усього часу роботи з серверами хостера.
    6. Усе листування з Оператором ведеться Клієнтом повністю конфіденційно. Розповсюдження листування, тікетів чи іншої непублічної інформації заборонено.
    7. Клієнт повинен підтримувати ділову репутацію Оператора. Заборонено виконувати дії, які можуть завдати шкоди репутації Оператора або призвести до атак (інформаційних, хакерських та інших) на Оператора.
    8. Клієнт зобовʼязаний зберігати конфіденційність даних Оператора, які можуть призвести до атак на Оператора або втрати ділової репутації. Розповсюджувати матеріали та дані про інфраструктуру хостера, його мережі, вразливості в його інфраструктурі, дані для доступу та іншу інформацію заборонено.
  3. Права та обовʼязки Оператора
    1. Послуги Оператора надаються за принципом as is ("як є"). Оператор має право змінити порядок надання послуг чи цінову політику. Нові умови набувають чинності протягом доби з моменту їх публікації на Сайті Оператора.
    2. Оператор не несе відповідальності за розміщений на сервері контент Клієнта.
    3. Оператор не гарантує SLA (гарантовану доступність), окрім випадків замовлення Клієнтом послуги адміністрування та підтримки інфраструктури.
    4. Оператор не несе відповідальності за хакерські атаки, витік даних та інші випадки пошкодження даних чи завдання шкоди репутації Клієнта, якщо ці випадки сталися з вини Клієнта. Винятком є замовлення Клієнтом додаткової послуги адміністрування та підтримки інфраструктури.
    5. Оператор має право не гарантувати певну швидкість мережі на хостингу, віртуальному сервері через підтримку Fair Use Policy. Виняток – замовлення додаткової послуги гарантованого інтернет-каналу.
    6. Оператор не проводить перевірку наданого Клієнтом контенту, окрім випадків, коли отримано мотивовану скаргу на контент Клієнта від третіх осіб.
    7. Оператор має право зупинити сервери Клієнта у разі необхідності проведення технічного обслуговування, відновлення внаслідок хакерських атак, стихійних лих та інших надзвичайних ситуацій.
  4. Заборони
    1. Заборонено розміщувати на хостингу порнографічні матеріали, посилання та рекламу порнографічних ресурсів або ресурсів з використанням порнографічних сцен та подібних.
    2. Заборонено розміщувати та використовувати програмне забезпечення або контент, заборонений чинним законодавством України та ЄС, а також такий, що порушує авторські та суміжні права.
    3. Заборонено розміщувати та використовувати на серверах Оператора програмне забезпечення для фішингу, грабінгу, ботнетів та інших незаконних засобів, що порушують правила легальної роботи в мережі Інтернет.
    4. Заборонено масове листування (розсилка листів користувачам електронною поштою), якщо таке листування є спамом, тобто таким, що не замовлене користувачами та не містить актуальних вказівок на відправника або замовника розсилки.
    5. Забронено розміщення сканерів мережі для отримання несанкціонованого доступу до певних ресурсів, проведення DDoS-атак та інших протизаконних дій.
  5. Припинення надання послуг з ініціативи Оператора
    1. Оператор має право призупинити надання послуг хостера на власний розсуд миттєво та без попередження у таких випадках:
      1. Якщо було зафіксовано масову розсилку електронних листів користувачам, які не давали згоди на отримання таких листів.
      2. Якщо було зафіксовано наклеп, розповсюдження особистої інформації, порушення авторських, суміжних та інтелектуальних прав Клієнтом.
      3. При порушенні права на недоторканність особистого життя та власності, розміщенні неправдивої інформації або наклепу.
      4. Якщо Клієнт своїм контентом та програмним забезпеченням завдає образи користувачам, розпалює міжнаціональну, етнічну чи расову ворожнечу, пропагує тероризм, насильство та вбивство.
      5. Якщо Клієнт заважає нормальній та стабільній роботі серверів, ресурсів мережі та інших ресурсів Оператора.
      6. Якщо Клієнт відмовився актуалізувати персональні дані або свідомо надав неправдиву інформацію Операторові.
      7. Якщо Клієнт викорстовує образливу чи ненормативну лексику в спілкуванні зі співробітниками Оператора або розповсюджує наклепи на Оператора.
  6. Повернення коштів
    1. Оператор визначає такі правила повернення коштів Клієнтові:
      1. У разі повернення невикористаних коштів з особистого рахунку Клієнта на Сайті з суми повернення стягується комісія за бухгалтерські послуги в розмірі 150 грн. Додатково стягується комісія платіжної системи.
      2. Якщо повернення коштів відбувається через неможливість використання замовленої Клієнтом послуги через провину Оператора (не працює мережа, несправна хост-машина або виявлено проблеми з механічною частиною сервера (hardware)), повернення коштів відбувається без стягнення комісії протягом 30 банківських днів за попереднім узгодженням з Оператором.
      3. Повернення коштів неможливе, якщо Клієнт порушив Умови використання послуг.
      4. Повернення коштів для додаткових послуг не здійснюється.
      5. Якщо через провину Клієнта Оператор зазнав збитків (через відключення серверів, мереж, потрапляння IP Оператора до бан-листа), з суми повернення стягується сума витрат Оператора на відновлення.
      6. Якщо Клієнт завдав істотної шкоди репутації Оператора, хостинга або інфраструктурі, Оператор має право утримати кошти Клієнта.

Прикінцеві положення

Оператор зобовʼязаний забезпечувати гідний рівень обслуговування та робочий стан хост-машин, інфраструктури та мереж. Якщо Клієнт виявив недоліки або вразливості в інфраструктурі доступів до хостера, Клієнт зобовʼязаний попередити про це Оператора, а той, зі свого боку, має вирішити проблему.