Умови використання послуг хостинг-провайдера “Хостіко”
Користувач (далі Клієнт) приймає умови цього документу автоматично, коли сплачує за послуги компанії “Хостіко” (далі Оператора).
- Зона відповідальності Клієнта та Компанії
- Оператор несе повну відповідальність за усунення несправностей хост-машин та звʼязку.
- Клієнт відповідає за вирішення проблем, повʼязаних з операційною системою, програмним забезпеченням, встановленим на сервері Клієнта. Виняток: замовлення Клієнтом послуги адміністрування та технічної підтримки інфраструктури.
- Права та обовʼязки Клієнта
- Клієнт отримує доступ до сервера Оператора у межах, визначених угодою. Клієнт несе повну відповідальність у звʼязку з цим.
- Клієнт має право встановлювати будь-яке власне ПЗ або операційну систему, ящо вони є легальними, такими, що не порушують авторські, суміжні чи інтелекутальні права, а також не порушують чинне законодавство України та ЄС.
- Обовʼязок Клієнта – стежити та виконувати модерацію контенту, програмного забезпечення та інформаційних матеріалів, розміщуваних Клієнтом на сервері Оператора, з метою забезпечення їх відповідності чинному законодавству України та ЄС.
- Клієнт може використовувати хостинг з будь-якою метою, якщо вона не заборонена чинним законодавством України та ЄС.
- Клієнт зобовʼязаний виконувати всі вимоги чинного законодавства України та ЄС протягом усього часу роботи з серверами хостера.
- Усе листування з Оператором ведеться Клієнтом повністю конфіденційно. Розповсюдження листування, тікетів чи іншої непублічної інформації заборонено.
- Клієнт повинен підтримувати ділову репутацію Оператора. Заборонено виконувати дії, які можуть завдати шкоди репутації Оператора або призвести до атак (інформаційних, хакерських та інших) на Оператора.
- Клієнт зобовʼязаний зберігати конфіденційність даних Оператора, які можуть призвести до атак на Оператора або втрати ділової репутації. Розповсюджувати матеріали та дані про інфраструктуру хостера, його мережі, вразливості в його інфраструктурі, дані для доступу та іншу інформацію заборонено.
- Права та обовʼязки Оператора
- Послуги Оператора надаються за принципом as is ("як є"). Оператор має право змінити порядок надання послуг чи цінову політику. Нові умови набувають чинності протягом доби з моменту їх публікації на Сайті Оператора.
- Оператор не несе відповідальності за розміщений на сервері контент Клієнта.
- Оператор не гарантує SLA (гарантовану доступність), окрім випадків замовлення Клієнтом послуги адміністрування та підтримки інфраструктури.
- Оператор не несе відповідальності за хакерські атаки, витік даних та інші випадки пошкодження даних чи завдання шкоди репутації Клієнта, якщо ці випадки сталися з вини Клієнта. Винятком є замовлення Клієнтом додаткової послуги адміністрування та підтримки інфраструктури.
- Оператор має право не гарантувати певну швидкість мережі на хостингу, віртуальному сервері через підтримку Fair Use Policy. Виняток – замовлення додаткової послуги гарантованого інтернет-каналу.
- Оператор не проводить перевірку наданого Клієнтом контенту, окрім випадків, коли отримано мотивовану скаргу на контент Клієнта від третіх осіб.
- Оператор має право зупинити сервери Клієнта у разі необхідності проведення технічного обслуговування, відновлення внаслідок хакерських атак, стихійних лих та інших надзвичайних ситуацій.
- Заборони
- Заборонено розміщувати на хостингу порнографічні матеріали, посилання та рекламу порнографічних ресурсів або ресурсів з використанням порнографічних сцен та подібних.
- Заборонено розміщувати та використовувати програмне забезпечення або контент, заборонений чинним законодавством України та ЄС, а також такий, що порушує авторські та суміжні права.
- Заборонено розміщувати та використовувати на серверах Оператора програмне забезпечення для фішингу, грабінгу, ботнетів та інших незаконних засобів, що порушують правила легальної роботи в мережі Інтернет.
- Заборонено масове листування (розсилка листів користувачам електронною поштою), якщо таке листування є спамом, тобто таким, що не замовлене користувачами та не містить актуальних вказівок на відправника або замовника розсилки.
- Забронено розміщення сканерів мережі для отримання несанкціонованого доступу до певних ресурсів, проведення DDoS-атак та інших протизаконних дій.
- Припинення надання послуг з ініціативи Оператора
- Оператор має право призупинити надання послуг хостера на власний розсуд миттєво та без попередження у таких випадках:
- Якщо було зафіксовано масову розсилку електронних листів користувачам, які не давали згоди на отримання таких листів.
- Якщо було зафіксовано наклеп, розповсюдження особистої інформації, порушення авторських, суміжних та інтелектуальних прав Клієнтом.
- При порушенні права на недоторканність особистого життя та власності, розміщенні неправдивої інформації або наклепу.
- Якщо Клієнт своїм контентом та програмним забезпеченням завдає образи користувачам, розпалює міжнаціональну, етнічну чи расову ворожнечу, пропагує тероризм, насильство та вбивство.
- Якщо Клієнт заважає нормальній та стабільній роботі серверів, ресурсів мережі та інших ресурсів Оператора.
- Якщо Клієнт відмовився актуалізувати персональні дані або свідомо надав неправдиву інформацію Операторові.
- Якщо Клієнт викорстовує образливу чи ненормативну лексику в спілкуванні зі співробітниками Оператора або розповсюджує наклепи на Оператора.
- Повернення коштів
- Оператор визначає такі правила повернення коштів Клієнтові:
- У разі повернення невикористаних коштів з особистого рахунку Клієнта на Сайті з суми повернення стягується комісія за бухгалтерські послуги в розмірі 150 грн. Додатково стягується комісія платіжної системи.
- Якщо повернення коштів відбувається через неможливість використання замовленої Клієнтом послуги через провину Оператора (не працює мережа, несправна хост-машина або виявлено проблеми з механічною частиною сервера (hardware)), повернення коштів відбувається без стягнення комісії протягом 30 банківських днів за попереднім узгодженням з Оператором.
- Повернення коштів неможливе, якщо Клієнт порушив Умови використання послуг.
- Повернення коштів для додаткових послуг не здійснюється.
- Якщо через провину Клієнта Оператор зазнав збитків (через відключення серверів, мереж, потрапляння IP Оператора до бан-листа), з суми повернення стягується сума витрат Оператора на відновлення.
- Якщо Клієнт завдав істотної шкоди репутації Оператора, хостинга або інфраструктурі, Оператор має право утримати кошти Клієнта.
Прикінцеві положення
Оператор зобовʼязаний забезпечувати гідний рівень обслуговування та робочий стан хост-машин, інфраструктури та мереж. Якщо Клієнт виявив недоліки або вразливості в інфраструктурі доступів до хостера, Клієнт зобовʼязаний попередити про це Оператора, а той, зі свого боку, має вирішити проблему.